Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 13 mei 2013

dag 116- mijn fietstassen zijn klaar

Mijn fietstassen zijn klaar en ik vind ze zooooo leuk, manlief was zo lief om ze op te halen in Westkapelle, daarna heeft hij ze gelijk op de fietsen gezet.
De mijne is rood met roze, die van Peter rood.
Ik vind het zo stoer van manlief dat hij er mee gaat fietsen.
We vallen wel op met deze tassen

De mijne ga ik nog pimpen met bloemen e.d, maar dat zal ik Peter niet aandoen met zijn tassen
 
Mamsepamsekevertje, hoe leuk zou het niet zijn als jij in Utrecht ook reclame zou rijden voor mij?
 
Tot morgen, groetjes jacoline


7 opmerkingen:

  1. ooo die zien er leuk uit.

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tassen zeg! Leuke reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reclame, ze vallen op. Leuk!
    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zeker leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hierboven was van mij.
    Gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Mooie fietstassen ! Leuke blog.
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com ( mijn handwerkblog)
    http://creamiekes;blogspot.com ( mijn knutselblog)

    BeantwoordenVerwijderen