Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 14 mei 2013

dag 117- doe dagje

Vanochtend heb ik mijn fietstassen gelijk ingewijd, mijn fiets is ook net een pakezel, was nu wel blij met mijn fietstassen, anders had ik nog 2 tassen aan mijn stuur gehad.
Vandaag weer lekker gefröbeld, ik mocht voor een aankomend wereldburgertje deze slinger maken.
Morgen gaat de slinger op de post, dan is hij op tijd binnen.

Verder heb ik voor mijn winkel 4 jongens stropdasslabbetjes gemaakt.


Nu moet ik eigenlijk achter mijn administratie gaan zitten, maar ik heb geen zin, vooral niet nadat ik net op wat haakbloggen was, ik heb dus veel meer zin om te haken.
Ik denk dat ik kop of munt ga doen, bij munt mag ik haken ( laat ik toch een munt hebben waar geen kop op staat maar 2x munt, rara wat ik nu ga doen, hahahaha)

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stropdasslabbetjes, leuk!! En die tas, daar kan bèrgen materiaal in, super!

    Haakse!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen