Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 15 mei 2013

dag 118-zo lief

Vanochtend belde zoonlief, hij wilde een bakkie komen drinken, nou dat is altijd gezellig natuurlijk.
Komt hij aanzetten met een bos bloemen, kaartje erbij, ik hou van jou.
Ik vraag waar heb ik dat aan te danken, kreeg ik als antwoord, omdat jullie gewoon de allerliefste ouders zijn
Nou ik moest toen even een brok weg slikken, vond het zo enorm lief van hem.

Lieve jor, wij vinden jouw ook de allerliefste en houden ook van jouw

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Wat een lekker joch is het toch.Ik kan me voorstellen dat je dan even moet slikken.
    gr. Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige zoon en gebaar!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen