Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 16 mei 2013

dag 119-wat een werk

Tussen alle bedrijven door ben ik aan het haken voor mijn naaitas (de tas van a.h die ik wilde pimpen)
Wat een werk, ik heb nu pas voor 1 kant gehaakt, ik doe rondjes en rondjes in vierkanten door elkaar
Vanavond ben ik ze aan elkaar gaan zetten
Het wordt wel erg leuk, maar het is ook ontzettend veel werk
Inmiddels heb ik de vier rijen aan elkaar gezet.
En heb ik besloten dat ik dit eigenlijk heel erg zonde vind om hier een naaitas van te maken, ik ga er nu een kussen of poppendeken van maken.

Ik had trouwens met 3 rijen het kleedje gelegd op mijn (bijzet)tafeltje in de serre, dit stond dus eigenlijk heel erg leuk.
Ik ga het nog een keer haken, maar dan in de kleuren van de serre, en niet met al die kleurtjes zoals hierboven, dan wordt het een kleedje op tafel.
Maar eerst ga ik dit van hierboven afmaken en dan mijn naaitas gewoon pimpen met stof, is minder werk

Tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. het is wel grappig zo die rondjes en vierkantjes.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen