Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 17 mei 2013

dag 120-netwerken

Vandaag had ik zoveel plannen om te naaien, maar op de een of andere reden kwam er niet veel uit mijn handen, wel veel uit mijn mond :-)
Nee geen kloddertje spuug, maar vele en vele woorden, ik was namelijk aan het netwerken, of moet het gewoon zijn ik was op de babbeltoer?
Het begon vanochtend vroeg, er was een klusjesman bezig in het gebouw, die kwam langs met de vraag of ik koffie klaar had, dat had ik niet want ik vind koffie maar vieze bocht.
Maar het is natuurlijk zo gezet, had ik een goede reden om gelijk maar een pauze in te lassen met een kom thee (oke  ik was nog niet verder gekomen dan de sudoko uit de krant, maar dat was werk genoeg om een pauze in te lassen, toch? )
Daarna even hard gewerkt, samen met een bewoner 3 zakken strooizout opgeruimd (das zwaar hoor, 25 kilo per zak)
Dat was weer reden voor een pauze met een lekker babbeltje erbij
Daarna met mensen van de dagopvang geklets, met mijn moeder aan de telefoon ( zal mij wel doodschrikken van de rekening eind van de maand), daarna kwam zoonlief, dus dat was weer reden voor een bakkie, ondertussen schoven nog 2 gastjes uit het dorp aan tafel erbij, de klusjesman lustte ook wel weer wat, en ik, ik kreeg onderhand kramp, in mijn kaak natuurlijk van dat vele netwerken.
Inmiddels was het 15.45 en had ik dus nog geen klap uitgevoerd, als de bliksem nog wat genaaid, want ja ik moet natuurlijk wel een foto aan jullie laten zien
Helaas niet afgekregen, had het gewoon te druk gehad :-)
Wat het wordt, dat is een verrassing, ook voor mij, want ik weet niet of het gaat worden wat ik in mijn hoofd heb, wordt dus vervolgd
tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen