Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 18 mei 2013

dag 121- indrukwekkende dag

Vandaag waren manlief en ik lekker een dagje naar Utrecht geweest, we wilde diverse dingen doen en natuurlijk langs de ouders
We zijn lekker met de trein gegaan, de heenreis heb ik goed benut, ik heb draadjes afgehecht  van het roze kleedje wat ik van de week liet zien.
Lekker op mijn schoot en ik ben die 2.5 uur wel doorgekomen
Aangekomen in Utrecht eerst even een bakkie samen gedronken, daarna zijn de wegen van manlief en mij even gescheiden.
Ik wilde naar de lijnmarkt daar zit een wolwinkeltje, waar ik even binnen wilde neuzen
Manlief ging ondertussen foto's maken van de sloopwerkzaamheden bij het station en op het vredenburg
Daarna ging hij naar de plantenmarkt en ik naar de lapjes markt, ik heb maar 3 lapjes gekocht wel veel bandjes (ik heb er voor nu geen foto's van, ik laat dat morgen wel zien)

Toen gezellig naar mijn ouders, daar waren willem en wil, kennissen van mijn ouders en hij is paragnost.
Na even geklets te hebben, kreeg ik wat dingen te horen, moet heel eerlijk zeggen, het was heel indrukwekkend en heel veel dingen klopte als een bus.
Hij begon over mijn rug dat ik daar last van had, laat ik nu gisteren tegen manlief zeggen dat ik weer naar de kraker wil omdat ik last van mijn rug had.
Verder nog wat dingen, daarna legde hij tarotkaarten en wat daar uitkwam was gewoon dat ik met een klap met beide voeten heel hard op aarde landde.
Ik moet bv de dingen die ik in mijn hoofd heb tot uitwerking laten komen, want ik kom echt niet verder als het in mijn hoofd blijft.
Dat ben ik dus maar gelijk tot uitwerking gaan brengen.
Ik heb een schrift gekocht waar ik mijn ideeën in heb geschreven, ik wil daarin gaan zetten wanneer ik wat uitgewerkt wil hebben.
Ik moet er nog veel verder mee, maar ik ben voor nu gestopt omdat ik anders niet slaap, maar het begin is er.
Morgen ga ik aan de slag met iets wat ik echt niet meer mocht uitstellen, maar NU verwerkt moest worden, ik ga morgen een dagje administratie doen ipv achter mijn naaimachine
Hij heeft mij een hoop dingen gegeven wat ik ga verwerken.
Maar nu, nu ga ik lekker nog wat lezen, om mijn hoofd wat rust te geven, hoewel ik al flink wat rust heb gevonden door mijn ideeën op te schrijven, mijn hoofd lijkt wel minder vol, ik hoef nu ook minder te onthouden omdat het nu op papier staat


Tot morgen, groetjes jacoline


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen