Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 19 mei 2013

dag 122- deze oen dacht...........

dat a.h vandaag open was, ik dacht dat dus van de week gelezen te hebben, dus wij vanochtend boodschappen doen, nou we waren dus zo klaar want hij was gewoon dicht, hij is morgen open.
We waren dus verplicht om ergens iets te eten, want ik had dus niets in huis, hahaha.
Manlief was wel heel aardig voor mij, hij bood aan om de boodschappen op te ruimen, hoefde ik dat niet te doen, ook hij was dus zo klaar hahaha

Vanmiddag met mijn administratie bezig geweest, het ging niet zoals ik het wilde, het hele huis lag onder de verkeerd geprinte papieren, op de foto het restantje
Wat is dat toch een vervelende klus.
Dat is toch het minst leuke karwei van eigen baas zijn
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen