Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 20 mei 2013

dag 123-gestaan bij staatsbosbeheer

Vandaag had Staatsbosbeheer een lentefeest bij kasteel westhove, Peter en ik stonden daar met een kraam.
Om 9.00 uur mochten we opbouwen, nou wij hebben onze naam eer aan gedaan en we waren er op zijn sneltjes, vroeg dus
De kramen werden nog opgebouwd.
Peter ging een handje helpen, zodat we snel aan de slag konden, maar volgens mij stond hij alleen maar toe te kijken of ze het goed deden :-)
Daarna gelijk begonnen met onze kramen te vullen.
Kraam van de natuurclub
En mijn kraam
Ik had niet zoveel mee genomen omdat ze niet al te best weer af gaven, maar dat viel erg mee, het was erg druk, en  het aller leukste was dat ik echt heel goed heb verkocht.

Ik ben alleen tot de conclusie gekomen dat ik een vlag of iets dergelijks met mijn logo/naam mis voor achter mijn kraam, dus ik weet wat mij te doen staat.

Tot morgen, groetjes jacoline



3 opmerkingen:

  1. Fijn joh,dat je zo leuk verkocht heb. Dan weet je ook waar je de hele voor heb gestaan.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het toch nog lekker druk was, want niets is zo vervelend daar maar voor Jan noppes te staan toch?

    Ja, die heb je ook van een soort van zeil (heb ik namelijk) en dat is nog stevig ook.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, leuk dat je zo goed verkocht hebt. Bij vistaprint hebben ze vaak en aanbieding voor spandoeken. Moet je maar eens op de site kijken. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen