Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 22 mei 2013

dag 125- voor niets

Ik had gehoopt een foto te kunnen laten zien van iets van handwerk, maar helaas had ik deze jongedame

voor niets op tafel gezet.
Ik had het voorjaar in mijn hoofd en ben een bergruimte gaan uitmesten, wat een troep lag er in.
Daarna klanten en koffie schenken bij het koersbal en toen was mijn dag weer om, nou ja om, om 19.00 ben ik vrijwilligster in het jeudhonk tot 21.30, dus dan komt er ook niets meer van om wat te doen.
Hopelijk lukt het morgen om wel wat te laten zien.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ik had ook allerlei plannen.... maar mijn koorts fluit mij terug... hoewel ik me verder kiplekker voel. Dus het voelt nogal stom :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk wat herkenbaar Jacoline,
    Vol plannen zitten, en dan heel wat anders gaan doen;))
    Nou ja morgen weer een dag toch

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen