Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 23 mei 2013

dag 126-monster(tje)

Vanmiddag waren we bij onze zoon, hij heeft sinds gisteren een huisdier, die moesten we natuurlijk even bekijken, het is een kitten van maar 5 weken oud, zijn naam is monster, maar nu nog even monstertje.
Hij is om op te vreten.
Jordi heeft hem gisteren opgehaald, hij weet nu al waar zijn eten is, hij gaat al op de bak, die is alleen te hoog, nu heeft jordi voor de bak en in de bak een verhoging gemaakt zodat hij er in en uit kan.
Hij weet al hoe je in de lamellen kan hangen, dus met recht een monstertje, maar wel een lief monstertje
Ga in het weekend gewoon weer even langs, kijken of hij al is gegroeid, het is net of ik op kraambezoek ga, want ik had vanmiddag wat gekocht en nu net bij de action neem ik weer wat mee.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje. Die is zeker om op te vreten.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een schatje... hahaha inderdaad een mini-monstertje...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen