Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 25 mei 2013

dag 128- zeeuwse bakblikken en kussen in de maak

Vanmiddag was ik lekker aan het shoppen voor het dorpshuis waar ik beheerster van ben.
Ik wilde al een tijdje zeeuwse bakblik (ken) hebben, bij de drukkerij in Middelburg lagen er nog 2, volgens de verkoopster waren dit de laatste, ze worden voorlopig even niet meer gemaakt ivm een tekort aan een bepaalde grondsoort.
Nou toen moest ik wel he, ik moest gewoon die 24,95 als de bliksem uit mijn portemonnee halen, toen dacht ik, weet je wat ik neem ook alvast die mini bakvormen mee, voor het zelfde geld is daar binnenkort ook de grondsoort van op, oke er lagen daar nog 10 dozen van, maar ja je weet het natuurlijk nooit
Toen lag daar ook nog een bakboek bij, ook maar gekocht want in bakken ben ik echt niet zo'n kei
Al met al mis ik nu een rib, want het was een rib uit mijn lijf.

 
Voor mijn mamsepamsekevertje ga ik een kussen- of 2 kussens haken, vrijdag met ik met 1 kant begonnen, vanavond had ik best al een stuk gehaakt, hij moet 50x50 worden, ik zat op ongeveer 32x32, hopelijk wordt hij in het echt net zo leuk als ik in gedachten heb
Tot morgen, groetjes jacoline
 

1 opmerking:

  1. Ik vind het kussen heel leuk worden, en wat een leuke zeeuwse bakblikken.Maar als je gewoon pakken cakemeel of zo koopt is het toch al heel duidelijk.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen