Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 26 mei 2013

dag 129- kinderfeestjes

Vorig week had ik bedacht dat ik weer meer met  kinderfeestjes wil gaan doen, misschien ook weer themakisten wil gaan maken, maar ook pakketten die ik compleet per post kan versturen en die mensen niet meer terug hoeven te brengen.
Ik heb allerlei thema's in mijn hoofd, maar dat moet wel op papier komen te staan.

Vandaag ben ik de hele dag op de laptop bezig geweest met het thema hello Kitty.
Het was flink puzzelen, zoeken e.d maar ik heb nu een draaiboek voor een feest in het dorpshuis, een draaiboek voor in een themakist en als verzend pakket.
Alle drie net even anders, maar wel alle even leuk.
Verder ben ik met nog iets bezig, na wat googlen heb ik dat gevonden, vraag is nu verzonden, misschien ben ik volgende een ................ rijker.
Wat dat is, houd ik nog even als verrassing.
Maar voor nu, nu kan ik even geen laptop meer zien en dat heb ik niet gauw
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen