Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 29 mei 2013

dag 132- grrrrrrrrrrrrrr

Vanochtend was ik om 7.00 uur op mijn werk en ging vlug aan de slag, zodat ik lekker mijn.....
krantje kon lezen.
Nadat hij uit was, was het tijd om mijn grote vriend
op tafel te zetten.
Tasje met mijn te doen dingen
erbij gezet en deze miep was er helemaal klaar voor, en ik begin te spoelen en toen werd het grrrrrrrrrr.
De draad was te strak om mijn spoel gegaan, gevolg knak zei de spoel.
Dus ik loop naar mijn naaikist, er lagen knopen-breinaalden-spelden-lockgaren-d-ringen-garen-patronen (hoe die daar kwamen is mij een raadsel), maar geen spoeltjes.
Dus ik dacht, nou weet je dan doe ik vanochtend wel computer werk en fiets ik tussen de middag wel naar huis.
Nou om 12.00 was het droog, wil ik net weggaan, komt er een bewoner van het wozoco eraan, en hij had echt zo'n gezicht kom laat ik er eens voor gaan zitten, en ja hoor hij zat op zijn praatstoel.
Ik al steeds een hint geven, zo van ik moet nog even naar huis, om half 1 had hij mijn hint eindelijk door en hij stapt op, ik blij kan ik even naar huis, kijk ik naar buiten begint het panjandoossie te regenen.
Nou de boel maar opgeruimd en vanmiddag ook computer werk gedaan.
 
Morgen ga ik weeeeeeeer een poging wagen om de slingers af te maken.
 
Tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. Het was ook weer een echte Jacolines dag.
    Pech dag dus.
    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen