Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 30 mei 2013

dag 133-beschrijving ptt tas

Ik heb heel veel leuke reacties gekregen op mijn ptt- tas, dank jullie wel hiervoor (ik krijg trouwens op straat van wildvreemde mensen ook hele leuke reacties, vanmiddag nog van een Turkse mevrouw die was er helemaal verliefd op :-)  )
Ik krijg ook heel reacties of ik er een patroon van heb, ik heb enkel het patroon van de originele tas, ik ben daar vanaf geweken, bij het originele patroon is de klep bv ook al van 4 kantjes zie foto hieronder
Ik heb van mijn tas helaas geen beschrijving, ik heb zomaar wat gedaan
Het originele patroon heb ik wel (heeft in een hobbyhandig gestaan), als je hem wilt moet je mij maar even mailen, dan mail ik hem door. Ik wil mijn tas eventueel van dichtbij fotograferen als je de mijne echt wilt namaken, misschien kom je er dan uit
Ik heb als garen Catania gebruikt

Wat blijft het toch koud, ik heb vandaag zuurkool gegeten, vond het er gewoon weer voor, ik had enkel een kersttafellaken liggen, dus het was lekker toepasselijk een winters kleed met een winterse maaltijd.
Normaal eet ik zuurkool tot ongeveer maart en dan pas weer vanaf november ofzo, maar ik had er gewoon zin in.

Tot morgen, groetjes jacoline

5 opmerkingen:

  1. heel leuke tas, die zou ik wel willen namaken. Volgens mij is het blad niet meer te krijgen. Kan ik het patroon krijgen? en een fot van je tas. Die heb je echt heel erg leuk gemaakt. Fantastisch gewoon.
    ronin2634@gmail.com is mijn mailadres.

    Dank alvast,
    Groet,
    viv

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tas!! En een enorm leuke blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi.
      Het is ooleen hele leuke tas. Ijn het echt is hij nog veel leuker.
      gr ma

      Verwijderen
    2. Dti lijkt wel een vreemde taal.
      Hoi.
      Het is ook een hele leuke tas.
      In het echt is hij nog veel leuker. gr ma

      Verwijderen
  3. Goedemiddag,

    Mijn moeder heeft het al een tijdje over deze tas, graag zou ik het patroon op de mail ontvangen (lisette3880@gmail.com), alvast hartelijk dank daarvoor, ook namens mijn moeder.

    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen