Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 31 mei 2013

dag 134- muizenhuis en heksenhuis

Morgenmiddag (zaterdag 1 juni) heb ik een expositie middag van els rozemond, zij heeft verschillende schilderijen in het dorpshuis hangen.
Vanmiddag kwam ze met haar zus een muizenhuis en heksenhuis brengen.
Zijn ze niet super
Dit was het muizenhuis

Nu komt het heksenhuis


Ik vind ze helemaal geweldig, ben verliefd op het muizenhuis.
Gelijk is er een plan gaan broeden, ik wil ook een muizenhuis gaan maken maar dan met vilt, op www.tintangel.nl heb ik ontzettend leuke vilt muizen gezien, ben gaan kijken hoeveel pakketjes ik leuk vind, mmmwahhhhh zijn er maar 20, als je het vlug zegt is het niets en heb ik het zo af, ben bang dat ik nu aan het dromen ben.
Heb nu een weddenschap met manlief en kan ik pakketten verdienen, dat is leuk werk (kijk het is het idee, want of ik of hij het nu besteld het komt uit 1 portemonnee hahaha)

Verder zijn 2 jongens een hele oude fiets aan het opkleuren, dat wordt een rijdend reclamebord
Leuk kleurtje he? Wat zou toch mijn lievelingskleur zijn?

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk die vilten muisjes, ben benieuwd naar het resultaat en hoe lang je erover zult doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een enig muizenhuis.
      gr. ma

      Verwijderen