Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 1 juni 2013

dag 135- idee huis voor mijn muizen

Vanmiddag hadden we de expositie middag van Els
O.a haar zus margriet was er ook, wat een mooi stel bij elkaar, helemaal mijn stijl types, we hebben al plannen gemaakt voor een vervolg hierop, met muziek-poppenhuizen-workshops.
Geweldig dus, net zulke dromers als ik ben
Ik was bij het muizenhuis niet weg te slaan
Dit hoekje vond ik ook zo leuk
Moet je die theepot om het pootje zien
Els had vandaag nog ook iets moois bij haar

Vanmiddag hebben 3 jongens uit het dorp mijn reclame fiets versierd
Nou die valt nu wel op.
Vanavond was ik natuurlijk nog helemaal vol van het muizenhuis, manlief wil wel een huis voor mij bouwen, maar dan moet ik natuurlijk zelf wel een idee hebben
Na heel lang zoeken, site op site kwam ik deze tegen, is ie leuk of niet?
Ik krijg hem helaas niet goed erop, kijk even op http://schaperkekleuters.blogspot.nl/2009_10_01_archive.html
iets naar beneden scrollen en dan zie je een beter plaatje
Ik zie hem al helemaal voor me.

Wordt vervolgd

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Je moet kleurenblind zijn om die fiets zonder te kijken voorbij te lopen.
    Die valt zeker op.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat muizenhuis vind ik ook geweldig. Ik snap je helemaal. In gedachten heb je het al gemaakt. Kun je er nog wel van slapen? Ik ben benieuwd naar je project. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik nog even. Als je zelf het boek zou willen hebben: deze prent komt uit het boek Nieuwsgierige Lotje van Lieve Baeten isbn 9034512533. Bol verkoopt het boek ook en ik zag dat er ook 2e handjes zijn.
    http://www.bol.com/nl/p/nieuwsgierige-lotje/1001004008508871/

    Maar misschien heeft de bieb het ook.

    BeantwoordenVerwijderen