Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 2 juni 2013

dag 136- naar de rozenmarkt

Manlief had ergens gelezen dat er vandaag rozenmarkt zou zijn in Middelburg, ik vroeg nog aan hem waar is het, nou hij dacht op de markt.
Komen we op de markt, geen roos te bekennen, wel heel veel mensen want het was vol-koren weekend, allerlei optredens van koren.
Verder was het koop zondag en scheen de zon nog heerlijk ook.
Dus liepen we middelburg in, plots zag we een roos
oke van papier, dat waren de enige rozen die we konden ontdekken, die hingen in vele bomen.
Aangezien we dorst hadden gekregen van het gezoek ( of heb ik niet veel gezocht en had ik gewoon zin om op een terras te zitten ) zijn we neergestreken op een terras.
Zoonlief was in de buurt en kwam ook lekker erbij zitten.
Geen roos gezien, maar toch een heerlijke middag gehad.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Lekker toch. Het was ook echt wel terrasweer.
    Gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de rozenmarkt was op het abdijplein. groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen