Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 3 juni 2013

dag 137- flink door moeten werken

Ik had een bestelling voor 4 verjaardag slingers, vorige week had ik er al wat aan gedaan, gisteren ook even bezig geweest, ik dacht nou nog een ochtend werk dan is het klaar en kan ik wat anders doen.
Dat viel vies tegen, ik was om 15.45 klaar, pijn in mijn nek als ik weet niet hoe omdat ik ver over mijn grens ben gegaan, maar ik heb ze op de post kunnen doen vandaag en dat was het belangrijkste.
Morgen maar een dagje wat rustiger aan doen, zodat mijn nek weer kan bij komen.
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Oeps...gelukkig is het mooi weer vandaag dat maakt het wat makkelijker te ontspannen. De slingers zien er wel fantastisc uit.

    BeantwoordenVerwijderen