Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 4 juni 2013

dag 138-scheef gehaakt kussen, hoe kan dit?

Ik ben voor mijn moeder een kussen aan het haken, maar hij is schots en scheef, vooral het middenstuk, terwijl alles gelijk is in hoogte/breedte, het is gewoon een grote granny
Ik vraag mij af, hoe kan dit?
Weet iemand dit?
Trekt dit nog bij als ik het op het kussen maak, of zou het zo blijven, want dan ga ik het uithalen ondanks dat ik nu al op 40 cm zit.
 
Verder vanochtend een tekening gemaakt voor mijn huis
Maar vanavond bedacht ik mij, ik vind hem niets aan (vanochtend 2.5 uur aan gezeten)
Vanavond een nieuwe- zelfs op schaal getekend, je raad het zeker al, 2 uur verder en ook deze vind ik niets, ach ik was van de straat zullen we maar denken hahaha

oja, het patroon van de tas komt nog hoor dames, kan hem tijdelijk even niet vinden, ook dit is een bekend verschijnsel bij mij, alles wat ik kwijt ben is van, kan ik tijdelijk even niet vinden, maar ik weet dat ik het blad in huis heb, alleen de vraag is nu, waar!

 Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. hi hi hi, ik vind je kussen wel leuk zo!

    Heb je niet gewisseld van haakpen? Is de wol allemaal van gelijke dikte? Heb je ergens een korter of juist langer stokje ergens gehaakt?

    Ik zou 'm gewoon afmaken, hij is toch heel leuk.

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook gehad,maar als het haakwerk klaar is moet je het een beetje vochtig maken en met een theedoek erover voorzichtig strijken9niet te heet!!) en in model trekken. Als het kussen klaar is ziet er gewoon strak uit en niet meer scheef...succes!!

    groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen