Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 5 juni 2013

dag 139- Mijn ontwerp huis voor mijn muizen

Ik ben vandaag weer bezig geweest met mijn huis voor mijn muizen ontwerp, een bewoner had ruitjes papier op schaal, dat was wel ideaal, hij is nu naar mijn zin.
Scheelde een hoop meet werk, waardoor ik nu maar 1.5 uur bezig was, de tijd vloog om, ik was zo ontspannen bezig.
In gedachten ben ik het huis al aan het vullen, maar dat gaat nog een mega klus worden, ik wil mezelf er een jaar voor geven, dan moet hij af zijn, ik wil zoveel mogelijk zelf maken, het liefst met vilt.
Het huis voor mijn muizen wordt zoals hij nu getekend is 1.44 hoog en 1.30 breed, geen kleintje maar als ik het doe, doe ik het goed.
De tekening is helaas niet echt duidelijk op de foto.

Dat ik maf ben wist ik al van mijzelf, ooit in een ver verleden heb ik namelijk ook een groot poppenhuis laten maken, die nam de halve serre in beslag :-)

Dit huis had 14 behoorlijke kamers, het huis wat ik nu wil laten maken heeft 25 iets kleinere kamers, 3 balkons en 2 of 3 terrassen.
Ohhhhhh ik wil beginnen, maar ja ik moet hem toch ergens nog gaan laten maken, alleen heb ik nog geen idee waar en bij wie, is maar een klein detail :-)
Als je iemand weet die dit kan, ik houd mij aanbevolen, maar het liefst wil ik hem dan gisteren klaar hebben hahahaha

Wordt vervolgd
Tot morgen, groetjes jacoline

oja, vergeet ik bijna, ik wil een handwerkclub oprichten, morgen is de 1ste ochtend van 9.30 tot 11.30, woon je in de buurt, kom gezellig langs, adres is bakkersland 29 in grijpskerke

1 opmerking:

  1. Helaas woon ik niet bij je in de buurt anders had ik het erg leuk gevonden. Ik ben benieuwd of je leuke aanloop gehad hebt vanmorgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen