Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 6 juni 2013

dag 140- nou dit was mijn dagje

Gisteravond vol goede zin diverse spullen bij elkaar gezocht voor de handwerkclub.
Vanochtend dacht ik, kom laat ik een lekkere chocoladecake gaan bakken, lekker in de oven gezet, plots had ik zoiets van ohhhhh, als er veel komen heb ik niet genoeg aan de cake
Dus vliegens vlug nog 3 pakken lekkere koeken gehaald, want vorige week kreeg ik zulke leuke reacties op de handwerkclub.
9.25 de cake is net op tijd klaar, want om 9.30 begint het.
Om 9.50 heb ik de cake aangesneden (hij was trouwens blehhhhh jakkes), ik sneed er wel geteld 1 stukje vanaf, niet dat de mensen het niet wilden, nee, maar ik was de enige op de handwerkclub.
Er was dus echt niemand op af gekomen.
Nou, ben dus maar in mijn eentje gaan handwerken met de blehhhhh jakkes cake erbij, hij smaakte echt niet.

Vanmiddag ben ik toen maar naar de korenmolen van Biggekerke gefietst, ik woon al ruim 12 jaar hier en was daar nog nooit geweest, wist niet eens hoe ik moest fietsen, terwijl hij maar 5 kilometer verderop is.
Ze hebben daar ontzettend veel soorten cakemeel, kon bijna niet kiezen
Bepakt en bezakt ben ik door naar de stad gefietst, manlief had schoenen nodig dus samen maar wat uitgezocht.
We hebben toen maar geproost op zijn nieuwe schoenen, was een goede reden om te proosten, toch?

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Hè, wat een tegenvaller dat er helemaal niemand is gekomen! Jammer dat ik zo ver woon en 's ochtends werk, anders had ik er vast wel geweest, lijkt me leuk.
    Proost! Op de nieuwe schoenen dan maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Joh. Probeer het vol te houden. Het was ook wel mooi weer natuurlijk. En je moet maar zo denken ;de aanhouder wint.
    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, proost op de nieuwe schoenen!!

    Jammer dat er niemand is gekomen. Kwam misschien doordat het lekker zonnig was... misschien de volgende keer erbij zetten, bij zonnig weer lekker buiten handwerken!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen