Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 7 juni 2013

dag 141-dagje Utrecht

Vanochtend mega vroeg op gestaan om naar Utrecht te gaan, ik moest veel doen, o.a naar ikea
(volgens zoonlief betekend ikea=idioten kopen echt alles)
Nou ik moest zeggen, ik zag veel dingen waarvan ik dacht mmmmmmmm daar kan ik wel wat mee
Gevolg bepakt en bezakt in de bus terug naar mijn ouders
 
Resultaat binnenkort op mijn blog te lezen
Alle spullen bij mijn ouders gedumpt en een lekker broodje mario gehaald (italiaanse bol op de oude gracht, zo ontzettend lekker, die was daar al toen wij nog in Utrecht woonden, en wij zijn daar al 12.5 jaar weg)
Aan het water lekker opgegeten.
Een eend kwam bedelen, die kreeg een stukje maar die hapte per abuis ook in Peters vinger, peter zei wat maar dat is niet voor herhaling vatbaar :-), gevolg eend weg
 
Er kwam een open boot langs met een bruidspaar, ik was net te laat met mijn fototoestel, maar zij en hun gasten hadden heerlijk weer voor zo'n open boot
Later nog even door hoog cathrijne gelopen, daar zat en mensen om hun gebit te witten, zo open en bloot, zag er wel grappig uit, net zo'n lichtgevend maanmonster(ik durfde alleen niet dichterbij te fotograferen)
Kortom het was een heerlijk dagje, het weer speelde heerlijk mee, iedereen was zo vrolijk door het zonnetje

Tot morgen, groetjes jacoline
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten