Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 8 juni 2013

dag 142-nog zo'n heerlijk dagje in Utrecht

Vanochtend na het ontbijt zijn mijn moeder en ik lekker naar de lapjesmarkt geweest, mijn ouders wonen daar echt dicht.
Daarna liepen we door naar pipoos, ik had in het blad poppenhuizen en miniaturen een leuk gehaakt dekentje gezien voor in mijn muizenhuis.
Dat moet gehaakt worden met haaknaald 0.8, nou dat is mij toch te dun.
Ondertussen zat ik de werkstukken om mij heen te bekijken, deze taart vond ik echt super
Nadat ik klaar was bij pipoos ben ik door de voorstraat naar mijn ouders gelopen
Daar zit een ouderwetse schoenmaker, zolang ik mij kan heugen zit hij daar en ik kijk altijd even door de etalage, hij heeft namelijk een kast vol met miniatuur schoenen staan.
Om te laten zien hoe klein ze in het echt zijn heb ik er even 5 cent naast gelegd
De mannen in die zaak moesten wel lachen toen ik kwam vragen of ik foto's mocht maken.
Ik had vandaag wat met vragen of ik een foto mocht nemen want iets verderop liep iemand met een leuke tas, dus ik weer vragen of ik er een foto van mocht maken, die mw ging er echt voor staan
En toen was ons heerlijk weekendje weer over, bepakt en bezakt kwamen we weer thuis.
als je het gezellig hebt gaat het zo snel voorbij.

tot morgen, gr jacoline



1 opmerking:

  1. Leuk verslagje. Wat een klein schoentje hè.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen