Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 9 juni 2013

dag 143- tafereeltjes voor mijn het huis van mijn muizen

Manlief had vorige week wat pakketjes besteld bij tintangel voor mijn huis voor de muizen

Ik heb een weddenschap met hem, van de week mocht ik er 1 open maken, gewoon zomaar
Dat was de bakkerij, die had ik meegenomen naar mijn ouders om het te laten zien en die ik nu niet kan laten zien, waarom niet , nou deze miep heeft hem laten liggen bij mijn ouders.

Vanochtend lag er boven op de stapel een plat pakketje, die bleef mij maar aankijken, ik was heeeeeel niet nieuwsgierig hoor wat daar nu in zou zitten, ik al aan het papier voelen, kwam er niet achter.
Heb ik gewoon manlief, lief aangekeken en gevraagd of ik er niet 1 zomaar open mocht maken.
Schijnbaar kan hij niet tegen die blik van mij, want het gevolg was dat ik het grote pakket open mocht maken hahaha
Daar zat de schoolklas in
Bij een ander internetadres had ik een patroon gekocht voor babymuizen, kast, commode, en groot bed
Nu zit ik te twijfelen, wat ga ik nu doen, beginnen aan het pakket of ga ik eerst wat papierwerk in orde maken en dan op de bank kruipen met

want die lag gisteren in de bus.

Ik denk het laatste want ik heb zo'n hoofdpijn, kijk er nog net niet scheel bij.
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Ooh, wat ben je heerlijk verwend...

    Inderdaad.... lekker op de bank kruipen met een heerlijk boek zodat de hoofdpijn gelijk verdwijnt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen