Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 10 juni 2013

dag 144- bestellingen weg gewerkt

Vandaag was het mijn vrije dag, vaak zit ik dan echt de hele dag achter mijn naaimachine, op de 1 of andere manier kan ik thuis wel goed doorwerken.
Maar vandaag heb ik teveel gedaan, ben over mijn grenzen gegaan, en dat terwijl ik bij ergotherapie heb geleerd dat ik juist niet over mijn grenzen moet gaan, maar mijn lichaam op tijd rust geven.
Ik geef het nu wel rust, maar dat is dus al te laat, oen die ik ben.

In ieder geval heb ik vandaag 3 kleine slingers gemaakt (hier heb ik nog geen foto van, was net niet helemaal af) en ik heb een verjaardagskroon gemaakt die ik als bestelling had, hij moest donker blauw zijn met oranje, hij is op de post, ik hoop dat de klant hem mooi vind
 
 
Manlief pluist altijd de krant helemaal uit, hij knipt heel veel dingen eruit o.a over het weer.
Smorgens leest hij de krant bij het ontbijt en dan neem ik hem mee naar mijn werk, de bedoeling is dat ik hem dan weer mee neem naar huis waar hij in de krantenmand verdwijnt om te wachten om uitgeplozen te worden.
Pas geleden zei manlief, liggen er nog kranten op je werk, want ik ben er een stel kwijt, nee echt niet daar liggen ze niet, of ik het zeker wist, tuurlijk wist ik dat zeker
Manlief vond het maar vreemd.
Vandaag zocht ik een klein stukjestippel stof, tas uitgepluisd niets, volgende tas ook niets, helaas in de daarop volgende tas ook niets, totdat ik in die tas op de bodem nog een tasje vond, aangezien ik totaal niet nieuwsgierig ben wilde ik toch dat tasje even goed bekijken.
Ahum daar kwam niet 1, niet 2, niet 3, niet 4
maar 5 oude kranten uit en ook dat stukje stof.
Maaaaaar ik had wel gelijk het lag niet op mijn werk hahahaha
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. Was Peter niet verrast?Maar ja hij kent je ook wel langer dan vandaag natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat het nu al wat beter met je schouder? gr ma

    BeantwoordenVerwijderen