Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 12 juni 2013

dag 146- begin gemaakt van het huis voor mijn muizen

Vandaag ben ik begonnen met het maken van de muizentafereeltjes voor mijn huis voor mijn muizen.
Ik ben begonnen met het schoolklasje, erg leuk om te doen maar ik haal mij ook wel wat op mijn hals, dit wordt een mega klus, het duurt zolang voordat zo'n klein dingetje af is, een slinger onder mijn naaimachine verwerken gaat sneller.
Maar wel heerlijk ontspannen werk.
Op de foto de eerste paar dingen, ben nu inmiddels al iets verder
Nu nog een oplossing vinden voor het huis zelf, ik wilde hem laten maken maar dat komt tussen de 750 en 1000 euro, dat is een beetje veel van het goede, beetje erg veel zelfs.
Als je kijkt bij afbeeldingen van het muizenhuis in amsterdam, dan gebruiken ze kistjes ik weet alleen niet wat voor kistjes ik dan moet gebruiken
Heeft iemand een idee?
 
Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Hoi.
    Zou je man het niet kunnen. het is een duizendpoot.
    Gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Jacoline,

    Kan je hem niet van die oude veiling kisten of fruitkistjes maken?

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacoline ik heb daar gewoon kartonnen sinaasappeldozen van de AH voor gebruikt en afgesmeerd met pair mache , heel veel schoolen doen muizenhuizen maken van schoenendozen dat gaat ook heel goed , veel maakplezier , groetjes Karina Schaapman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry ik typte wat snel vandaar zoveel fouten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen