Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 14 juni 2013

dag 148- stadfeesten, idee huis voor mijn muizen?

Vandaag was er stadsfeest in Middelburg, her en der speelden er bandjes.
Aangezien ik vanmiddag eigenlijk al wilde spijbelen van mijn werk, wat ik niet gedaan heb, zijn we toen ik thuis kwam lekker Middelburg ingegaan, gewoon er lekker even uit.

We liepen xenos even in en daar zagen we dit kastje
Peter had gelijk zoiets van, he dat is leuk voor je huis voor je muizen, ik vind hem op zich heel leuk, maar zo klein, die laatjes en deurtjes moet je dan wegdenken.
Ga ik nog maar eens goed over nadenken.

Daarna zijn we op een terras gedoken vlakbij een bandje
Op een gegeven moment kreeg ik het koud, we wilden net naar huis terug gaan toen ze de terrasverwarming aandeden, nou toen bleven we nog maar even zitten
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen