Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 17 juni 2013

dag 151- zo gaaffffff/zo leukkkkkkk

Gisteravond zijn we naar het concert Holand zingt hazes geweest in de ziggo dome in Amsterdam
Het was zo gaaf, we hadden staanplekken vlakbij het podium, dat was voor ons, naast ons was een groot beeldscherm waar de artiesten op te zien waren, ook lieten ze steeds beelden zien van andre.



Het was zo'n gezellige concert met al die verschillende artiesten, echt de moeite waard.
Ik heb nog een heleboel familie foto's die ik daar heb gemaakt, maar dat doe ik jullie niet aan, laat ik het zo zeggen dat het 1ste biertje van manlief volgens mij al verkeerd viel hahaha, hij heeft de hele avond alleen maar stomme bekken staan te trekken, heb niet 1 normale foto van hem.
Hij heeft gigantisch veel foto's van zich zelf staan maken, ook niet met een normaal gezicht, hij had 2 foto's van een mooie vrouw, nu zal je wel denken dat ik dat ben, maar nee hoor, hij heeft 2 mooie foto's gemaakt van chantal janzen, ben ik ook echt klaar mee met zo'n portret als manlief.
 
Weet je wat ook gaaf/ leuk is
karine Schaapman, de maakster van het muizenhuis/boek heeft gereageerd op mijn blog, onder dit stukje (klikkerdeklik op stukje)
Hoe leuk is dat dan :-)
 
Tot morgen, groetjes jacoline




1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's.En ja af en toe spoort je echtgenoot niet helemaal haha.Goh joh dat Karine gereageerd heeft op je muizenhuis.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen