Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 19 juni 2013

dag 153- plantenbakken

In het gebouw waar ik werk, heeft hoveniersbedrijf passie flora de tuin aangelegd.
Vorige week was hij daar voor onderhoud, hij keek toen naar de bloemenbakken aan de balustrades en vond het 3x niets (de helft was ook dood)
Hij wilde de 7 bakken wel sponsoren met nieuwe planten.
Gisteren kwamen de planten binnen, samen met 4 bewoners hebben we de bakken gevuld en opgehangen, alle bakken zijn het zelfde
Terwijl ik foto's liep te maken waren de sterke mannen aan het sjouwen
Even een discussie, waar moeten ze nu precies komen te hangen
 
 
op onze aanwijzingen werden ze opgehangen
De hond van Peter hielp ook mee
Ja piet, hij hangt netjes zo
Natuurlijk lusten ze ook een slokje (water in dit geval)

Terwijl die 3 de plantenbakken ophingen, ging Anne aan de slag om de boel netjes te maken
In een mum van tijd hadden we 6 bakken aan de balustrades hangen en 1 mocht op mijn tafel staan
een gezellig geheel.
passie flora bedankt, bewoners leuk om dit samen te doen.
Tot morgen, groetjes jacoline
 


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, weer van die vers gevulde bloembakken. Ik heb zelf ook net weer wat vervangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke geste van dat bedrijf,

      Verwijderen
    2. Ik vergeet weer eens te schrijven wie ik ben.
      ma

      Verwijderen