Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 21 juni 2013

dag 155- peuters en nieuws over mijn huis voor muizen

Vanochtend was de laatste ochtend van de peutergym voor de grote vakantie, ze zouden het eerst in de speeltuin doen, maar het weer gooide roet in het eten, daarom deden ze het bij mij in het dorpshuis.
Was een vrolijke boel

De kids kregen ook wat lekkers, mmmmmm daar lik je, je vingers bij af

jong ontmoet oud
Dat ziet er leuk uit ( mijn winkel) durven we naar binnen?

En dan nu het grote nieuws over mijn huis voor mijn muizen.
Ik heb een bedrijf gevonden die hem voor mij gaat maken, kaats-miniaturenbouw.
Ik ben van de week steeds aan het mailen geweest, mijn tekening gemaild, tekening van hem weer terug gehad, vanochtend gesproken en hij krijgt van mij de vrije hand, hij weet nu wat ik leuk vind en daar gaat hij mee aan de slag.
Ontzettend spannend want het wordt nu voor mij ook nieuw, wat zal het resultaat gaan worden.
Uiterlijk 22 juli heb ik hem in huis, althans bij het dorpshuis.
Ik krijg steeds foto's gemaild, zodra ik die heb zet ik hem hier.
wordt dus vervolgt

Tot morgen, groetjes jacoline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten