Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 22 juni 2013

dag 156-schooltafereeltje voor mijn huis voor muizen

Ik ben afgelopen bezig geweest met een tafereeltje voor mijn huis voor mijn muizen, de schoolklas
In het pakket waren de schoolbankjes en de kasten grijs, maar dat vond ik niet leuk, dan wordt alles zo grijs, ik heb dus ander vilt gekocht/gebruikt voor de die dingen
ik heb nu de 3 schoolbanken, de tafel voor de juf, de klok, de schoolkaart, een kast en bijzettafel af.
Volgende week ga ik aan de muisjes beginnen voor de klas.
Op de tafels komen nog schriftjes en er komt ook nog een schoolbord.



Bovenstaande kast zakt wat in, dus die ga ik nog verstevigen met een achterwandje
Maar het begin is er.

Tot morgen, groetjes jacoline



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen