Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 24 juni 2013

dag 158- opgeruimd staat netjes

Vanmiddag mijn vrije middag eens besteed aan het opruimen van mijn naaikot.
Ik bewaar ook echt alles!!!!!!!
Neem nu dit
Deze restjes vond ik op een hoop, zo van misschien kan ik dat nog gebruiken.
Zo kwam ik nog veel meer van dat soort hoopjes tegen, vandaag maar korte metten mee gemaakt en toch maar de prullenbak in gedaan, ik doe er toch niets meer mee, gewoon weg om het feit dat het te klein is om wat mee te doen, waarom ik het dan bewaar is mij eigenlijk een raadsel.
In ieder geval mijn kotje is weer opgeruimd.
Vooral nadat ik dit aantal tassen had leeggeruimd :-)
Ik neem altijd dingen om te doen mee naar mijn werk, dan komt de tas weer mee naar huis en zet ik hem in mijn naaikot en dat stapelt op als je het niet gelijk opgeruimd.
Heb vanmiddag 8 tassen opgeruimd, 1 voordeel was het, ik was de internetkabel van mijn werk kwijt, die kwam uit een tas waarvan ik het nooit had verwacht, zo zie je maar dat opruimen ergens goed voor is.
Je komt gewoon verborgen schatten tegen :-)
 
En nu?
Nu ga ik mijn briefje zoeken wat ik had gemaakt wat ik moest maken voor mijn winkel, gek he, ik ben toch nooittttttttt wat kwijt (grijnzzzzzzzzz), het is maar goed dat mijn hoofd vast zit anders was ik die ook nog kwijt
 
Tot morgen, groetjes jacoline


2 opmerkingen:

  1. Hahaha zo herkenbaar! Vanaf het bewaren, de nog niet opgeruimde tassen en zelfs het nooit iets kwijt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut herkenbaar! Het opruimgedeelte alleen niet. Ha ha ha.. Van kleine stukjes stof zou je knoopjes kunnen slaan/maken. :)
    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen