Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 26 juni 2013

dag 160- foto's van het huis voor mijn muizen in aanbouw

Vandaag geen foto's van mijzelf maar wel voor mijzelf
Ik kreeg van hans van http://www.kaats-miniaturen-bouw.nl/ foto's van mijn huis voor muizen in aanbouw.
Ik had aangegeven dat ik een rommelig huis wilde, nou het begin is er
Dit wordt de winkelstraat, de winkels zijn 25 cm breed
Het trappengat is verzakt en de traptreden zijn gebroken, dus een echt pippi langkous huis :-)
Ik zag al gelijk een postbodemuis voor me die door de trap zakt
Ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe de rest eruit gaat zien

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit. Ik ga zo nu en dan eens bij je buurten hoe de 'bouw' vordert.

    BeantwoordenVerwijderen