Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 29 juni 2013

dag 163- visserijdag in Arnemuiden

Vanochtend ben ik naar arnemuiden  geweest, daar was een visserijdag, buiten een braderie waren er nog genoeg andere dingen te doen/zien

Een visser was netten aan het boeten
Dames waren garnalen aan het pellen
Je kon ook een gratis visje halen, ze waren continu aan het bakken
Er was uitleg over de klederdracht
Natuurlijk even langs geweest bij jeanet van http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/Moeder en dochter stonden allebei in klederdracht
En er was ook nog ringrijden
Het was een gezellige dag, alleen had deze sufferd nieuwe schoenen aan, mijn arme voetjes riepen maar steeds, laat mij eruit, maar ja ik kon moeilijk op blote voeten gaan lopen.

Tot morgen, groetjes jacoline




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen