Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 28 juli 2013

192- interieur voor muizenvilla

Vandaag zat ik wat te neuzen op het prikbord van zeelandnet en vond er een advertentie met poppenhuismeubeltjes.
Afspraak voor vanavond gemaakt.
Het was zo leuk dat ik alles van hem kocht
 
ik heb nog 4 stoeltjes en een tafel erbij, maar ik heb per ongeluk die foto verwijderd.
Verder en dat vond ik echt heel erg leuk, diverse dingen, ik zag hier gelijk een buitenspeelplaats in voor bij mijn schoolklas.
Vroeger gingen wij als kind en mijn zoon is daar ook geweest, met school op schoolreisje naar het vogelnest, dat was een terrein met buitenspeelgoed o.a een trein van hout en nog veel meer.
toen ik deze spullen zag deed het mij daar gelijk aan denken
Ik zie de muisjes al erop zitten
 
de houten poppetjes heb ik er al afgesloopt, die zaten erop gelijmd.
Ik wil ze in felle kinderkleurtjes gaan schilderen.
 
Tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. Hoi.
    Ik kan me voorstellen dat je alle meubeljes gekocht heb.
    Wat een schattige meubeltjes.
    gr. thea

    BeantwoordenVerwijderen