Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 21 juli 2013

1ste verhaal -IKKUS EN MAARTENMUIS


Huis gezocht.

Weet je ikkus, eigenlijk zou het heel erg leuk zijn als we samen in een mooi groot huis kunnen wonen, vind je niet?
Ohhhh maarten, dat zou gaaf zijn!.
Dan kan ik al mijn mooie jurkjes is een echte kast hangen, nu liggen ze allemaal op een grote hoop in het muizenholletje waar we nu wonen.
Kom we gaan gelijk zoeken op de laptop, we klikken gewoon muizenhuis aan, dan moet er vast iets te vinden zijn voor ons, denk je niet?
Kijk zo’n mooi huis.


Dat is nu jammer zei Maarten, dat huis is al bezet, daar wonen Sam En Julia en hun vriendjes, daar had ik ook wel willen wonen.
Laten we nog even verder zoeken Maarten, misschien vinden we nog iets anders zei Ikkus.
Kijk, kijk kijk nou, nog zo’n mooi huis en het staat nog helemaal leeg riepen Ikkus en Maarten tegelijk.



Het lijkt wel een echt paleis, droomde Ikkus
Oh dan kan ik misschien een echte prinsessenkamer maken en een grote badkamer en een zwembad, en een tuintje en en en, ikkus ging er gewoon van stotteren, zoveel wilde ze er over zeggen.
Ze was helemaal in de wolken van dit huis.
Zullen we gewoon eens een keertje gaan kijken maarten?
Misschien staat het wel te koop?
Dat gaan we doen zei Maarten, we gaan een keertje naar Grijpskerke, dan gaan we het huis van dichtbij bekijken.

Wordt vervolgd
 
groetjes jacoline
 


1 opmerking:

  1. Je hebt er een leuk verhaal bij gemaakt.
    Ik zat er hardop bij te lachen.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen