Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 2 juli 2013

dag 166- mijn zoon is echt maf

Mijn zoon is af en toe echt maf, zeg maar gerust knettermaf.
Hij wil heel graag met een mechelse herder werken.
Hij moest tijdens het concert aan de sea snachts werken, daar was ook een hondenbegeleider met hond, jordi was helemaal gek op die hond.
De laatste ochtend mocht/ wilde hij graag als pakwerker, en ja hoor, hij had 2 honden aan zijn armen hangen, hij liet zich dus vrijwillig bijten, ben je dan maf of echt knettermaf.
Nooit van mijn  leven dat ik dat zou doen, blijven wachten dat je gebeten wordt, brrrrrr ik moet er echt niet aan denken.
Maar jordi vond het super, en wat weer leuk voor hem was, de hondenbegeleider had een stukje op zijn facebook gezet waarin hij schreef,
Top gedaan kerel
En het was leuk met je te werken
Blijf deze mentaliteit houden dan ben je een zeer fijne en goede collega


Dat is natuurlijk wel heel leuk om te lezen
Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. hij is zeker een maffie om dat te laten doen. Maar wel een heel leuk stukje van die hondenbegeleider.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, weer eens wat anders dan een hond achter zijn oren krielen :)

    Wel lef hoor... mij niet gezien, als ik het pak aan heb val ik al om, laat staan als er twee honden aan dat pak hangen, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe cool!!! Wat leuk dat je zoon dit mocht doen.Een mooi opstapje

    BeantwoordenVerwijderen