Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 3 juli 2013

dag 167-Huis voor de muizen gaat zijn laatste bouwfase in

Vanochtend belde hans van http://www.kaats-miniaturen-bouw.nl/ mij met de vraag hoeveel hoog het huis mocht zijn, nou heb ik op mijn werkplek een foyer van 6 meter hoog, dus de hoogte maakt mij niet uit.
Kreeg ik de vraag of er nog een verdieping op mocht, leuk, ik vind alles goed.
Maar dat was vanochtend, heb ik de heleeeee dag geduld moeten hebben want ik had geen internet op mijn werk, nu net kon ik de foto's bewonderen
ohhhhhhhh ik ben verliefd, ik vind het zo'n snoepie worden., alle kamers hebben een echte doorgang of je kan er komen door trappetjes.
wat ben ik blij dat ik hans de vrije hand heb gegeven, ik vind het zo'n gaaf huis worden
 
Hans, ik hoop dat je het leest, ik vind het super van je, wat ben ik blij met deze samenwerking, je laat mijn droom uitkomen, eigenlijk meer want mijn tekening valt in het niet met wat jij nu maakt.
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de laatste bouwfase.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Wauw... dat is nog eens helemaal echie!! Leuk om daar je uit te leven in elk kamertje... super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een muizenkasteel.Ongelooflijk.
    Hardstikke mooi
    Maar wat een werk zal jij ook krijgen.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super uit! Maar ik vraag me wel af hoe het op de eerste verdieping zit, daar kun je de kamertjes niet in toch? Of is dat een galerij?

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg, ik ben benieuwd hoe je de kamertjes gaat vullen.

    BeantwoordenVerwijderen