Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 4 juli 2013

dag 168- joehoeeeeeeeee een klant

Vandaag waren we in Utrecht, mijn schoonvader was 80 geworden.
We gingen o.a varen, toen we naar de stad liepen, kwamen we langs een broodjeskraam.
Voor die kraam was een klant, hij of zij keek heel verlekkerd naar een broodje, nou die wilde hij wel maar nergens de verkoopster te bekennen, maar de klant had geduld en bleef gewoon wachten.
We stonden met 15 man te kijken, maar hij gaf geen krimp en bleef gewoon op zijn plek, hij zat netjes voor de glasplaat te wachten op de toonbank.
Was een koddig gezicht.

Judith, je schreef als reactie bij het muizenhuis:
Ziet er echt super uit! Maar ik vraag me wel af hoe het op de eerste verdieping zit, daar kun je de kamertjes niet in toch? Of is dat een galerij?
De onderste galerij worden winkels, je kan ervoor lopen, vandaar dat die geen doorgangen hebben.

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen