Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 7 juli 2013

dag 171- Ik heb mijn huis voor mijn muizen!

Vandaag kwam hans mijn huis voor mijn muizen brengen.
Ik popelde om hem in het echt te zien, nou mijn verwachtingen zijn echt uitgekomen, wat een ontzettend gaaf huis is het geworden.
1 kamertje boven in is niet helemaal naar mijn zin ( de deuropening klopt niet met de vloer), maar dat is eenvoudig te verhelpen, maar verder is hij echt helemaal naar mijn zin.
Ik ben er zo ontzettend blij mee.

Onderin komen winkels.
De verdiepingen daar boven worden van alles en nog wat, ik zie al  voor me o.a babykamers-keuken-rommelhokken-prinsessenkamer-tovenaarskamer, een dakterras met kippen, een zwembad en nog veel meer (ik heb kamers genoeg dus er kan van alles en nog wat in)en natuurlijk vele touwladders.
Mijn huis is 1.85 meter hoog.

Ik loop er over te denken om na de vakantie knutselmiddagen voor kinderen te gaan doen, mogen ze gaan helpen met dingen maken voor het huis voor mijn muizen..
Maar misschien zijn er ook wel volwassenen die op een ochtend/middag of avond hieraan willen werken.

Ik ga van de week beginnen om de binnenmuren te gaan witten, ik denk dat de bouwmarkt mij de komende tijd vaak zal gaan zien, dat wordt dan een uitje naar de bouwmarkt ipv een dagje weg :-)

Tot morgen, groetjes jacoline


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig huis .Daar kun je je echt op uitleven.
    Ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat worden.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldig huis. Ik ben echt heel benieuwd naar de inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! 1,85m... dat is ècht hoog en groot zeg... Ben benieuwd hoe het muizenhuis zich verder ontwikkeld en eruit gaat zien... superleuk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het echte muizenhuis is drie meter hoog en gebouwd van kartonnen dozen het heeft een voor zijkanten en achterkant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier vind je meer over de bouw van Het Muizenhuis zie de digitale folder http://www.oba.nl/muizenhuis en op deze website www.hetmuizenhuis.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen