Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 8 juli 2013

dag 172- mijn eerste uitje

Vanavond zo genoten, ik had een uitje, Vol spanning stapte ik op mijn fiets, om te eindigen bij de bouwmarkt, 1 dorp verderop :-)
Ik wil natuurlijk zo spoedig mogelijk aan de gang om het huis te verven, ik kreeg het advies om alles te witten en later eventueel met een kleurtje te werken, anders wordt het huis te donker.
Witsel is in huis, de kwast ook net zoals het zilverzand, zodat ik structuur krijg op de wanden

Ik denk dat ik hier kind aan huis wordt
Ik wil vanaf nu elke middag wat aan mijn huis gaan doen, smorgens naaien voor mijn winkel, smiddags aan mijn muizenhuis gaan doen, tussendoor ga ik elke dag 15 minuten haken, want de kussens voor mijn moedertjelief schieten al op dan komen die ook klaar.

Vandaag wat leuks gemaakt voor onze zoon, die wordt morgen 21.
Dat laat ik morgen zien, hij kijkt nooit op mijn blog en dan zal je zien nu juist wel, maar leuk is het, zelfs manlief vond het leuk geworden.
Trouwens vandaag ook leuk gemaild, met karina schaapman van het echte muizenhuis, zo leuk contact, hier wordt een mens blij van.

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen