Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 11 juli 2013

dag 175- kale monsters

Wij hebben 2 bearded collies, mooie honden met lang uitgeborsteld haar (normaal dan he)
in ons geval 2 kaal geschoren beardies
Onze honden hebben mega veel haar-wij mega weinig tijd om ze elke dag te borstelen- gevolg veel klitten-dikke vacht bij de beesten.
Ze hebben zoveel last van dat dikke haar, met warm weer lopen ze echt te treuzelen, dun dan wordt het tijd voor een scheerbeurt
wij laten dan een mobiele hondenknipsalon komen, zij parkeert voor de deur en verzorgt de meiden heel goed
Voor hun is het lekker zo kort, maar ik moet zo wennen aan die kale koppies, ze hebben namelijk zo'n leuk koppie als er haar op zit, nu zijn het net van die kale renhonden
Maar ondanks dat ik moet wennen is het wel heerlijk om niet van die vlokken met haar in huis te vinden.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Èn ze passen nu met z'n tweetjes in één stoel, hahaha!!

    Maar ze kijken allebei nog steeds snoezig hoor :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als onze hond een cocker spaniel naar de trimster is geweest moet ik ook altijd even wennen, maar voor de honden is het fijn.

    Wat maak jij een leuk muizenhuis, ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.
    Ik ga je volgen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen