Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 14 juli 2013

dag 178- bij onze zoon geweest

Vandaag waren we bij onze zoon, die vierde zijn verjaardag
Door omstandigheden waren er 8 mensen minder vanmiddag, toen mijn schoonouders/zwager en schoonzus weg waren zijn we lekker gaan rummikubben
Mijn vader zat monstertje te verwennen met een lekker tuc koekje
 
Monstertje wilde ook mee rummikubben, maar ja hij is daar wat te jong voor, uit verveling ging hij maar in de doos van het spel zitten
Niets creatiefs gedaan dit weekend maar heerlijk genoten van mijn ouders en zoonlief, morgen ga ik lekker aan de slag.

Tot morgen, groetjes jacoline
 

1 opmerking:

  1. Wij hebben ook genoten en van het hele weekend.
    En monster is echt een monstertje, maar wel lief,
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen