Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 15 juli 2013

dag 179- flink gewerkt

Vandaag een dag achter mijn naaimachine gezeten, ondanks dat het snoeiheet was ik mijn werkkamer.
Pas geleden had ik diverse dingen geknipt voor babyborn, vandaag ben ik het in elkaar aan stikken geweest
Ik heb 20 jurkjes klaar op klittenband na.
Ik had tegen mijzelf gezegd dat als dat klaar was ik met mijn muizen verder mocht, helaas was dat later klaar dan ik had verwacht, maar het is nog lekker weer buiten, dus ik ga lekker met een kopje thee wat zitten handwerken.
Prettige avond verder
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. zo, baby born's garderobe kan weer uitgebreid worden.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, da's nog eens tempo!! Fijn dat er zoveel kleertjes af zijn (op het klittenband na).

    Geniet heerlijk van je kopje thee en lekker ontspannen handwerken... morgen weer een dag :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen