Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 17 juli 2013

dag 181- workshop vingerpoppetjes maken

Vanmiddag had ik een workshop gepland staan, vingerpoppetjes maken.
Het was een inloopworkshop.
Om 13.00 uur zou het beginnen, om 12.55 was er niemand, dus ik pak mijn blik verf om eindelijk aan mijn muizenhuis te gaan beginnen om hem in de grondverf te zetten, toen kwam sjoerd vragen of hij kon knutselen.
Pot verf weer terug gezet en we zijn toen samen aan de slag gegaan
Uit deze kon hij kiezen om te maken


Deze heeft hij uiteindelijk gemaakt

Vanochtend heb ik de setjes babybornkleding afgemaakt en hangen nu in mijn winkel
Zo zag de foto eruit nadat ik ontdekte hoe ik hem kon veranderen in Mijn album (ik zet al een paar jaar daar foto's in , nu pas ontdekte ik dat je daar met foto's kan spelen)
Morgen zeepjes gieten, heb het nog nooit gedaan, maar ja ik heb een bestelling van 40 stuks, moet dus wel goed gaan, hoop ik tenminste.

Tot morgen, groetjes jacoline


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne spulletjes zijn dat. Vingerpopjes zijn hier erg in...maar het mogen dan geen diertjes zijn ; maar personen.
    En babybornkleding staat hier ook op het lijstje.
    Ik ben heel erg benieuwd naar het boek dat je gebruikt voor de vingerpopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacoline,
    vandaag heb ik de link van je moeder gekregen van je blog, want via de mijne kon ik er niet bij.
    Ik kijk mijn ogen uit, zoveel is er te zien mijn complimenten het ziet er super uit, en zet de3 blog gelijk bij de blogvolgers

    lieve groetjes Willy ( en Willem)

    BeantwoordenVerwijderen