Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 19 juli 2013

dag 183- lekker bezig met mijn mamsepamsekevertje

Vandaag ben ik bij mijn ouders, ik hoefde deze keer niets anders te doen, dus zijn we de hele middag aan de knutsel geweest, trouwens we zijn nog steeds lekker bezig
Zoals je ziet is het een lekkere chaos op tafel, mijn mansepamsekevertje (koosnaampje van mij voor mijn moeder) was met kaarten bezig en ik heb muis maarten gemaakt.
Deze wordt aan jullie voorgesteld zodra muis ikkus ook geboren is, maar ik kan wel verklappen dat hij super leuk is, ik ben verliefd :-)

Denken jullie mee met de prijsvraag, zie bericht hieronder.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen aan de knutsel!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bende zo hè.Het is maar goed dat ze rondom de tafel de grond niet heeft gefotograveerd
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen