Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 24 juli 2013

dag 188- onze moestuin

Vanochtend vroeg ging ik even naar onze moestuin (deze 2 stroken zijn van ons)

De zwarte bessen waren rijp, ze zaten goed onder een net vanwege de vogels
De struik zat echt nog goed vol en dat terwijl mijn ouders aan het plukken zijn geweest voor de jam, zelf had ik ook al geplukt voor de jam
De opbrengst, bijna 2 van zulke bakken vol
Ik heb daar bessensap van gekookt, dan verkoop ik morgen tijdens de kunst en cultuur route van serooskerke/grijpskerke. Wil je langs komen, dat kan tussen 11.00 en 17.00 uur.
Kijk dan even op deze site http://www.kcrmw.nl/

Tot morgen, groetjes jacoline

 

2 opmerkingen:

  1. Is de sap lekker, ben zeer benieuwd.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo daar loopt het je van in de .... mond.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen