Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 25 juli 2013

dag 189- kunst en cultuur route

Vandaag is de kunst en cultuur route serooskerke-grijpskerke begonnen, in het dorpshuis zijn ook 2 deelnemers.
Dini met haar geschilderde schilderijen en matty met haar foto's
Deze foto ladder heeft ze ook hangen

Handen van haar kinderen en kleinkinderen.
Vind zo'n idee van zo'n fotoladder een erg leuk idee, staat nu in mijn oooooooooit te doen lijstje.

Mijn muizenhuis krijgt heel erg veel belangstelling, mensen vinden het een leuk idee, ik klets wat af, had gewoon een droge mond van het kletsen.

Zin om naar de kunst en cultuur route te komen, hij is morgen en overmorgen er ook nog, kijk op de site van http://www.kcrmw.nl/ voor meer info

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen