Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 19 juli 2013

PRIJSVRAAG : naam voor mijn muizenvilla

Tot nu toe heb ik mijn huis voor mijn muizen


gewoon muizenhuis genoemd, maar zo'n huis bestaat al, namelijk die van karina schaapman http://hetmuizenhuis.nl/.
Dus nu wil ik mijn huis een eigen naam geven, alleen kom ik niet ver, want er schiet mij niets te binnen.

Nu wil ik er een wedstrijd/prijsvraag van maken, wie verzint de leukste naam voor mijn huis?
Het huis wordt voor de muizen ikkus en maarten, het huis staat in het gebouw nimmerdor, in de plaats grijpskerke, misschien kan je met deze steek woorden iets..
Bij een prijsvraag kan je ook wat winnen, je kan een waardebon winnen van 20,00 euro die je kan besteden in mijn webwinkel of winkel http://www.madebijikkus.nl/
Je kan meedoen t/m 9 augustus, 10 augustus maak ik de naam van het huis bekend+winnaar.
Meedoen kan je door een reactie hieronder achter te laten of via de mail jacolinesmode@zeelandnet.nl

Ik hoop op leuke reacties.
groetjes jacoline

20 opmerkingen:

  1. Marja alewijnse gaf deze naam door

    Mikkus mouse house

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn eigen ideeen:

    muzenthuus
    muizenthuis
    muizenpaleis
    mikkus home

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vind je deze

    vila kakelmuis

    groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wat vind je van Kasteel het Muizenhol?
    Groetjes en succes Gerrie van Riesen-Eibrink.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ikkus en maarten muizenkasteel

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. marja schreef op mijn facebook
    ikkus muizenhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. iris de kreek schreef op mijn facebook
    miezemuis palace

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dominique schreef op mijn facebook
    mouseplaces

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Claudia schreef op mijn facebook
    Maar-ik-kus,en-grijp-nimmerhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dominique schreef op mijn facebook
    Huis is waar die muis is

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tom kieboom schreef op mijn facebook
    t' Staopelhuus, Voor iedere muus een thuus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bedoelde eigenlijk griepshuus
    dus doe ik deze naam ook
    thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er nog een bedacht, het griepsemuzenhuus.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. francine gaf de naam Vila muizenboel door

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tijdens de kunst en cultuur route hebben de volgende mensen dit doorgegeven:

    mick- kilah once muizenvilla- kilah staat voor kleine interessante luxe aantrekkelijk huis

    nel louwerse: trippex trappexhuis

    leen baas: het huis van muizenisse

    sterre Baaima: de piepburcht

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze had ik gisteren nog bedacht;piephuis
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb er een paar:
    - Mousecity
    - Villa Piepel
    - Mouse Manor (of Manor Mouse)
    - (Huize of Villa) Muizenstein
    - Villa Hieperdepiep

    Zelf vind ik Muizenstein de leukste, maar ik kon niet kiezen. Dat laat ik aan jou over.

    BeantwoordenVerwijderen