Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 1 augustus 2013

dag 196- dag naar Amsterdam geweest.

We zijn gisteren heerlijk naar Amsterdam geweest.
als eerste begonnen we in de oba, daar staat het muizenhuis tentoongesteld, je kijkt je ogen uit, wat is dat leuk om te zien.
Je kan rondom het huis lopen en je heerlijk vergapen aan deze fantasie wereld.
Geloof me, een haakje van een bh krijgt nu een andere betekenis
Het is de moeite waard om als je in Amsterdam bent dit huis te bezoeken

ikkus en maarten waren ook dol enthousiast
 
Natuurlijk ook een lekker hapje gegeten
Savonds hebben we de musical Hij gelooft in mij (over Andre Hazes), echt heel erg indrukwekkend, daarna geslapen in een botel ( een boot dat een hotel is)
Natuurlijk miste wij (zullen wij niet zijn), de laatste pont om naar de botel te komen, maar na een telefoontje naar het botel kwam dat ook dat weer goed, we konden een andere pont nemen en dan met een busje verder.

Vanochtend door gegaan naar Utrecht, mijn vader is morgen jarig, maar dan kunnen we niet.
 
Tja en toen weer naar huis, maar dat is ook lekker, tijdens de heen en terugreis flink aan het werk
geweest, 5 nieuwe muizen creaties
 
Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo'n muizenhuis van dichtbij te zien, krijg je veel inspiratie van... Heerlijk genoten hebben jullie...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het muizenhuis in de oba vind ik echt geweldig. Er is zoveel te zien. Inderdaad een bron van inspiratie. Veel succes met je eigen muizenhuis (Is hof van Piep misschien een leuke naam?) Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat huis mooi.
    En ikkus en maarten hebben net zo genoten als jullie zo te zien. Ze hebben al heel wat beleefd in hun korte leventje.Met de trein mee,in dat mooie botel geslapen, daarna nog bij ons geweest.
    gr. thea

    BeantwoordenVerwijderen